Педагогикалық кеңес
2020-2021 оқу жылының І семестрінің қорытындысы бойынша
КҮН ТӘРТІБІ
- Қашықтықтан оқыту технологиясын қолдану жағдайындағы колледждің білім беру ортасының мүмкіндіктері мен проблемалары Алимжанова А.Б. – (30 минут)
- 1 курс студенттерінің оқу жетістіктерін бағалаудың балдық-рейтингтік жүйесін қолдану нәтижелері, Ақбаева Г.Б., Бегазова М.Ж. – (30 минут)
- Модульдік жұмыс оқу бағдарламалары мазмұны талаптарын студенттерді кәсіби дайындауда жүзеге асыру жағдайы, болашақ мамандардың сапасына әсері Асубаева Г.С. – (20 минут)
- Оқу үдерісін параграф «BILIM» цифрлық платформасы арқылы тиімді бақылау және оқытушылар мен студенттердің оқу іс-әрекеті мен оқыту сапасының мониторингін жүргізу нәтижелері – Онғарова Б.К.- (30 минут)
- 5. Әртүрлі мәселелер
КҮН ТӘРТІБІ
2020-2021 оқу жылы №1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледждіндегі педагогикалық кеңестің
КҮН ТӘРТІБІ
- 2020-2021 оқу жылына дайындық
- Қабылдау комиссиясының жұмысының есебі
- Жаңа оқу жылының оқу –құжаттарын бекітуге ұсыну
- Түрлі мәселелер
Уақыты: 01.09.2020 Басталуы: сағат 12.00
Құрметті оқытушылар педкеңеске кешікпей 11.40 кіріп отыруларыңыз сұралады
01.09.20 Күнтәртібі Педкеңес
2020-2021 оқу жылы №1 Алматы қазақ мемлекеттік гуманитарлық-педагогтік колледждіндегі педагогикалық кеңестің
КҮН ТӘРТІБІ
- 2020-2021 оқу жылына дайындық
- Қабылдау комиссиясының жұмысының есебі
- Жаңа оқу жылының оқу –құжаттарын бекітуге ұсыну
- Түрлі мәселелер
Уақыты: 01.09.2020 Басталуы: сағат 12.00
Құрметті оқытушылар педкеңеске кешікпей 11.40 кіріп отыруларыңыз сұралады
Шешім 01.09.2021
1.Жаңа ақпараттық технологияны белсенді қолдану және педагогтардың цифрлық құзыреттіліктерін жетілдіру жұмыстарын жандандыру арқылы білімнің сапасын арттырылсын;
(жауапты:Алимжанова А.Б., Сайн.Е.С., Онгарова Б.К. 27.04. 2021)
2.ҚБТ қолдану жағдайында колледждің цифрлық білім беру жүйесін, білім беру ресурстарын, білім берудің заманауи контенттерін және телекоммуникациялық технологияларды білім беру процесінде тиімді қолдану, талапқа сай жүргізу, ресімдеу жұмыстарын белсендірілсін;
(Жауапты: Алимжанова А.Б., Сайн.Е.С., Онгарова Б.К., бөлім меңгерушілері, 27.04. 2021)
- Біртұтас әлемдік ақпараттық білімдік кеңістігіне ену арқылы білім
мазмұнын жаңарту, білім берудің ақпараттық дереккөздерін, білім
берудің өзекті сілтемелелерімен тиімді жұмыс жасау арқылы маман даярлау сапасын арттырылсын;
(Жауапты:Алимжанова А.Б., Сайн.Е.С., Онгарова Б.К. 01.09. 2021)
- Білім алушылардың телекоммуникациялық құрылғылармен қамтамасыз етілуі, сабаққа белсенді қатысуы, оқу үлгерімі мен білім сапасын бақылау, мониторинг жүргізуді белсенді жалғастыру, проблемаларды дер кезінде айқындалсын.
(Жауапты: Ақбаева Г.Б., Беғазова М.Ж., Байтекева А.А., пән оқытушылары және топ кураторлары 27.06. 2021)
2020-2021 оқу жылының І семестрінің қорытындысы бойынша
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС
2020-2021 оқу жылының І семестрінің қорытындысы бойынша
КҮН ТӘРТІБІ
- Қашықтықтан оқыту технологиясын қолдану жағдайындағы колледждің білім беру ортасының мүмкіндіктері мен проблемалары Алимжанова А.Б. – (30 минут)
- 1 курс студенттерінің оқу жетістіктерін бағалаудың балдық-рейтингтік жүйесін қолдану нәтижелері, Ақбаева Г.Б., Бегазова М.Ж. – (30 минут)
- Модульдік жұмыс оқу бағдарламалары мазмұны талаптарын студенттерді кәсіби дайындауда жүзеге асыру жағдайы, болашақ мамандардың сапасына әсері Асубаева Г.С. – (20 минут)
- Оқу үдерісін параграф «BILIM» цифрлық платформасы арқылы тиімді бақылау және оқытушылар мен студенттердің оқу іс-әрекеті мен оқыту сапасының мониторингін жүргізу нәтижелері – Онғарова Б.К.- (30 минут)
- 5. Әртүрлі мәселелер
ТАҚЫРЫПТЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС
«СТУДЕНТТЕРДІ КОЛЛЕДЖДІҢ БІЛІМ БЕРУ КЕҢІСТІГІНЕ ӘЛЕУМЕТТІК – КӘСІБИ БЕЙІМДЕУ»
Күн тәртібінде:
1.Колледждің білім беру процесін ұйымдастырудың өзекті мәселелері
Мендгазиева М.Т., Алимжанова А.Б.
- 1 курс студенттерінің оқу- тәрбие жұмыстарының мақсатты –кешенді мониторингі
Байтекеева А.А.
- Білім параграф платформасындағы білім алушылар мен педагогтардың кері байланыстарын бақылау нәтижесінің мониторингі негізінде білім беру процесінің мақсат – міндеттерін айқындау
Ақбаева Г.Б., Бегазова М.Ж.
- 1 курс студенттерін жаңа әлеуметтік – психологиялық жағдайға бейімделу процессін оңтайландыру Серікжанова М.С.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС 30.06.2021. сағат 10.00
Тақырыбы: 2020-2021 оқу жылындағы қорытынды аттестаттау және оқу жылының қорытындысы туралы
Күн тәртібі:
- Кіріспе сөз.-колледж директоры –Мендгазиева М.Т.-5 минут
- Қорытынды аттестаттау емтиханының қорытындысы –Алимжанова А.Б.- 20 минут
- Оқу жылының қорытындысы Алимжанова А.Б.- 25 минут
- Келесі оқу жылына жоспарлау мәселелері -10 минут
- Үлгілік оқу бағдарламалары -15 -минут
- Әртүрлі мәселелер
Кәсіби стандарттар немесе педагогтың кәсіби құзыреттілігін дамытудың тұжырымдамалық моделі
ТАҚЫРЫПТЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕС
Тақырыбы:
Кәсіби стандарттар немесе педагогтың кәсіби құзыреттілігін дамытудың тұжырымдамалық моделі
КҮН ТӘРТІБІ
1.Кәсіби стандарттар – білім бағдарламаларын қалыптастыру, білім ұйымдарының қызметкерлерін оқыту, білім ұйымдары бітірушілері мен қызметкерлерін сертификаттау құралы
Мендгазиева М.Т.
- 2. Кәсіби стандарт ұлттық біліктілік жүйесінің төрт негізгі элементтерінің бірі
Алимжанова А.Б.
- «Педагог» кәсіби стандартының тұжырымдамалық негізгі деңгейіндегі заманауи педагогтің үлгісі Айтбаева А.Т.
- Әртүрлі мәселелер
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕСТІҢ ШЕШІМІ:
1.2018-2019 оқу жылының І жарты жылдығындағы оқу-әдістемелік, оқу-өндірістік және тәрбие жұмыстарының есебі қабылдансын.
- Колледж педагогтарының жаңартылған білім мазмұнын бойынша оқыту жүйесінің талаптарын, әдістемесін және құқықтық-нормативтік құжаттарын зерделету жұмыстары жүйелі жүргізілсін және болашақ мамандар дайындаудағы кәсіби қызметінде тиімді жүзеге асыру жұмыстарының сапасы қадағалансын.
- Колледжде оқылатын барлық пәндерден цифрлық білім беру ресурстарының қорын жасау жұмысы жандандырылсын және оқу процесінде тиімді қолданылсын.
4.Оқу өндірістік практика түрлері бойынша практика жетекшілерінің практиканттарға әдістемелік кеңес беру қызметінің сапасы академиялық-ғылыми, кәсіби құзыретті тұрғыда болуына баса назар аударылсын.
- Колледждің жаңартылған материалдық және техникалық базасының мүмкіндіктері студенттердің шығармашылықтары мен кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру мақсатында тиімді пайдаланылсын.
- Колледждің стратегиялық мақсат-міндеттеріне және жалпы әдістемелік тақырыбына сәйкес әрбір жеке педагогтың әдістемелік зерттеу жұмыстарын, өзіндік білімін көтеруінің сапасы арттырылсын, есепке қойылсын.
- Педагогикалық Кеңестің ұсыныстары мен шешімдері пәндік-циклдік комиссиялардың отырыстарында қаралып, талдансын және жұмыс барысында басшылыққа алынсын.
- Педагогикалық Кеңестің ұсыныстары мен шешімдерінің орындалуын директордың оқу-ісі жөнінен орынбасары М.Т. Меңдіғазиева жүктелсін.
ШЕШІМ жобасы
- 2020-2021 оқу жылында қорытынды аттестаттау емтихандарының есебі қабылдансын.
- 2020-2021 оқу жылында оқу жылының қорытынды есебі қабылдансын.
- Қорытынды аттестаттау емтихандар есебі пәндік-циклдік комиссиялары отырысында қаралсын, талдансын.(Жауапты ПЦК меңгерушілері 25.07.2021ж)
- Қорытынды аттестаттау емтихандары материалдары жалпыға міндетті мемлекеттік білім стандартына сай деп есептелсін.
- 2021-2022 оқу жылындағы жұмыс жоспарларының тақырыптары, түрлері мен нысандары түрлендіріліп, нақты іс-шаралар жоспарлансын, сапалы орындалсын (Директордың орынбасарлары, бөлім меңгерушілері, ПЦК меңгерушілері 31.08.2021ж)
- Lessоn study тәсілдемесі бойынша анықталған өзекті проблемаларды колледж бойынша семестрлерге екіден бөліп, зерттеліп, шешімі табылсын.( ПЦК меңгерушілері)
Шешімнің жобасы
1.Жаңа ақпараттық технологияны белсенді қолдану және педагогтардың цифрлық құзыреттіліктерін жетілдірілсін жұмыстарын жандандыру арқылы білімнің сапасын арттырылсын;
(жауапты:Алимжанова А.Б., Сайн.Е.С., Онгарова Б.К. 27.04. 2021)
2.ҚБТ қолдану жағдайында колледждің цифрлық білім беру жүйесін, білім беру ресурстарын, білім берудің заманауи контенттерін және телекоммуникациялық технологияларды білім беру процесінде тиімді қолдану, талапқа сай жүргізу, ресімдеу жұмыстарын белсендірілсін;
(Жауапты: Алимжанова А.Б., Сайн.Е.С., Онгарова Б.К., бөлім меңгерушілері, 27.04. 2021)
- Біртұтас әлемдік ақпараттық білімдік кеңістігіне ену арқылы білім
мазмұнын жаңарту, білім берудің ақпараттық дереккөздерін, білім
берудің өзекті сілтемелелерімен тиімді жұмыс жасау арқылы маман даярлау сапасын арттырылсын;
(Жауапты:Алимжанова А.Б., Сайн.Е.С., Онгарова Б.К. 01.09. 2021)
- Білім алушылардың телекоммуникациялық құрылғылармен қамтамасыз етілуі, сабаққа белсенді қатысуы, оқу үлгерімі мен білім сапасын бақылау, мониторинг жүргізуді белсенді жалғастыру, проблемаларды дер кезінде айқындалсын.
(Жауапты: Ақбаева Г.Б., Беғазова М.Ж., Байтекева А.А., пән оқытушылары және топ кураторлары 27.06. 2021)
2020-2021 оқу жылының І семестрінің қорытындысы бойынша Шешімнің жобасы
1.Қашықтықтан оқыту технологиясын қолдану жағдайындағы колледждің білім беру ортасының техникалық мүмкіндіктері , педагогтардың кәсіби құзыреттіліктері жетілдірілсін, білім сапасын арттырылсын.
Жауапты ( Мендгазиева М.Т., Алимжанова А.Б. , Сайын Е.С., Онгарова Б.К., бөлім меңгерушілері келесі педкеңеске дейін )
- Бағалаудың балдық-рейтингтік жүйесін қолдану нәтижелері жетілдірілсін, критерийлерге сәйкес бағалауды жүргізуге басымдық берілсін, оқу құжаттарын рәсімдеу сапасын арттырылсын Жауапты ( Ақбаева Г.Б., Бегазова М.Ж. пән оқытушылары , келесі педкеңеске дейін )
- Модульдік жұмыс оқу бағдарламаларының мазмұнын мамандық талаптарына сәйкес толықтырылсын, өңдеу жұмыстарын толық аяқтап, білім алушыларды кәсіби дайындауда жүзеге асыру барысында толық деңгейде орындалсын Жауапты (Алимжанова А.Б., Асубаева Г.С. , бөлім меңгерушілері; келесі педкеңеске дейін )
- Оқу үдерісінде параграф «BILIM» цифрлық платформасы арқылы тиімді бақылау және оқытушылар мен студенттердің оқу іс-әрекеті мен оқыту сапасының мониторингін жүргізуді жалғастырылсын, сапаға қол жеткізілсін. Жауапты (Онғарова Б.К., Алимжанова А.Б., Асубаева Г.С. ,Сайын Е.С., бөлім меңгерушілері , келесі педкеңеске дейін )
- Курстық жұмыстарды уақытында бекітілген ережеге сәйкес сапалы жазу жұмысын жетілдірілсін, қорғау барысының видеороликтерін дайындалсын Жауапты ( Алимжанова А.Б. , Сайын Е.С., бөлім меңгерушілері келесі педкеңеске дейін)
ШЕШІМНІҢ ЖОБАСЫ
- Lesson Study / Сабақты зерттеуді – оқытушы практикасындағы білімді жетілдіруге бағытталған сабақтағы іс –әрекетті зерттеудің озық тәжірибесі ретінде қолданылсын және нәтижесін таратылсын;
- Іс –әрекетті зерттеу / Action Research – оқытушылар өз іс –әрекеті мен студенттердің іс-әрекетін өзі зерттеу арқылы сабақ беру практикасын жетілдіретін зерттеу әдісі ретінде белсенді қолданылсын;
- Педагогикалық шеберлік орталығынан арнайы курстан өткен оқытушылар құрамынан шығармашылық топ құру, Lesson Study / Сабақты зерттеу бойынша эксперт оқытушылар тағайындалсын және педагогикалық инновацияларды енгізуде белсенділік көрсетілсін
- Lesson Study / Сабақты зерттеуді және Action Research /Іс –әрекеттегі зерттеуді колледждің пәндік –циклдік комисияларының жұмыс жоспарларына енгізілсін және осы жұмыстардың барысы туралы ақпан айында Әдістемелік Кеңес отырысында есепке қойылсын.
- Lesson Study / Сабақты зерттеу бойынша эксперт оқытушыларға жұмыстарының нәтижесін құжаттап, маусым айындағы инновациялық форумда қабырғалық постер қорғалсын;
Ата-аналар жиналысының шешімі
- Білім алушылардың сапалы білім алып, болашақ маман иесі болуы барысында «ата-ана – колледж – білім алушы» үштігінің байланысы мен ынтымақтастығы нығайтылсын;
- Білім алушылардың тәрбиесіне, білім алуына ата-аналары тарапынан қадағалау мен жауапкершіліктері күшейтілсін;
- Педагогтар тарапынан интернет ақпараттарын академиялық сипатта қолдану дағдыларын дамыту және ата-аналара балаларының виртуальды өмірлеріне мүмкіндігінше арнайы бағдарламалар арқылы бақылау орнатылсын;
- Пандемия жағдайында білім алуда санитарлық-гигиеналық нормалардың сақталуын ата-аналар тарапынан қамтамасыз етілсін, білім алушылардың тазалық жұмыстарын орындауға, өзіне-өзі қызмет етуіне ықпал етілсін.
ШЕШІМНІҢ ЖОБАСЫ
- Колледжде дайындалатын мамандықтардың кәсіби стандарттарындағы құзыреттіліктерге негізделген модульдік оқу бағдарламаларын әзірленсін.;
(Жауапты: Алимжанова А.Б., ПЦК жетекшілері,пән оқытушылары)
- Кәсіптік стандарт бірліктерінің мазмұнындағы талаптарды модульдік оқу бағдарламаларының оқытудың нәтижесінде қолдануды нәтижелі жүзеге асырылсын;
(Жауапты: Алимжанова А.Б., Сайын Е.С.,Асубаева Г.С., бөлім меңгерушілері, ПЦК төрағалары,пән оқытушылары)
- WorldSkills стандарттары талаптары бойынша және шынайы педагогикалық процестерді моделдеу жағдайында бітірушілердің практикалық білім, дағды, біліктілік деңгейін тәуелсіз бағалау және демонстрациялау процедураларын қарастырылсын ,материалдары әзірленсін, қорытынды аттестаттаудан өткізу барысында биылғы жылдан біртіндеп практикаға енгізілсін;
(Жауапты Мендагазиева М.Т., Алимжанова А.Б., бөлім меңгерушілері, ПЦК төрағалары, арнайы пән оқытушылары)
- WorldSkills стандарттары талаптары мазмұндық тақырыптарды педагогика пәнінің оқу бағдарламаларына енгізілсін, факультативтік сабақтарды ұйымдастырудың тиімділігі мен сапасын арттырылсын;
(Жауапты: Онгарова Б.К., Мухамеджапнова У.Ж., педагогика пәні оқытушылары, факультатив сабақ беретін оқытушылар)
- «Педагог» кәсіби стандартының тұжырымдамасы негізінде колледж оқытушыларының кәсіби қызметіне, еңбек жағдайы мен біліктілік деңгейіне, құзыреттілігіне, білім мазмұны мен сапасына қойылатын талаптарға сәйкестігінің мониторнингін әзірленсін;
- (Жауапты: Мендагазиева М.Т., Сайын Е. С., бөлім меңгерушілері)
- «Педагог» кәсіби стандартының тұжырымдамасы негізінде педагогикалық мамандықтар бойынша бітіруші түлектердің оқытушыларының кәсіби қызметіне, еңбек жағдайы мен біліктілік деңгейіне, құзыреттілігіне, білім мазмұны мен сапасына қойылатын талаптарға сәйкестігінің мониторнингі әзірленсін.
(Жауапты: Асубаева Г.С., бөлім меңгерушілері, Пән оқытушылары)
ШЕШІМНІҢ ЖОБАСЫ
1.Колледж студенттерінің функционалдық сауаттылығын дамытуды білім берудің басым мақсаттарының бірі ретінде айқындалсын және базалық сауаттылық деңгейі ретінде қарастырылсын.
(Мерзімі: 2020 жылдың соңына дейін; жауапты Меңдіғазиева М.Т. және бөлім меңгерушілері, ПЦК төрағалары)
2.Функционалдық сауаттылықты әрбір оқу пәнінің негізінде қалыптастырылсын. PISA халықарылық зерттеу тапсырмалары бойынша студенттермен дайындық жұмыстарын жүйелі жүргізу және нәтижеге бағдарлансын
(Мерзімі:2020 жылдың соңына дейін; жауаптылар: Меңдіғазиева М.Т.және пән оқытушылары, бөлім меңгерушілері, ПЦК төрағалары)
3.Студенттердің функционалдық сауаттылығын дамыту және оның қалыптасуын тексеру құралы ретінде шығармашылық сипаттағы тапсырмалар мен жаттығуларды барлық оқу пәндері бойынша (зерттеу жұмыстарына бейімделген тапсырмалар; экономикалық, тарихи мазмұндағы тапсырмалар; тәжірибеге бағытталған тапсырмалар және т.б.) әзірленсін.
(Мерзімі:2020 жылдың соңына дейін, жауапты Меңдіғазиева М.Т., Алимжанова А.Б., бөлім меңгерушілері және пән оқытушылары, ПЦК төрағалары)
4.Пәндерді оқытудың продуктивті әдістері және оқытудың 7 модулін тиімді қолданылсын.
(Мерзімі:үнемі, жауапты Меңдіғазиева М.Т., Алимжанова А.Б., Даулетбаева М.П.,бөлім меңгерушілері , ПЦК төрағалары және пән оқытушылары)
- Пән оқытушыларына студенттердің функционалдық сауаттылығының сапасын жүйелі және үздіксіз бақылау арқылы мониторинг жүргізуге міндеттелсін.
(Мерзімі:үнемі, жауапты Меңдіғазиева М.Т., Алимжанова А.Б., Даулетбаева М.П.,бөлім меңгерушілері, ПЦК төрағалары және пән оқытушылары)
6.Колледжішілік әдістемелік қызмет жағдайында біліктілікті арттыру процесінде білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру бойынша оқытушының кәсіби құзыреттілік мазмұнын жүзеге асырылсын.
(Мерзімі:жоспар бойынша, жауапты Алимжанова А.Б.,бөлім меңгерушілері, ПЦК төрағалары және пән оқытушылары)
ПЕДКЕҢЕС ТАҚЫРЫБЫ:
«Функционалдық сауаттылық – табысты кәсіби оқу, өздігінен білім алу және ақпараттық қоғамдағы тұлғаның әлеуметтік қорғалуының маңызды факторы»
БАЯНДАМАШЫЛАР:
- «Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың тарихи-педагогикалық негіздері » Меңдгазиева М.Т.
- «Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру мен дамытудың әдіснамалық негіздері» Алимжанова А.Б.
- «Биология сабағында студенттердің функционалдық сауаттылықтарын сын тұрғысынан ойлауға үйрету арқылы дамыту жолдары» Тулеуова Балауса Төрехановна
- «Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында ағылшын тілі сабағында студенттердің функционалдық сауаттылықтарын дамыту» Алимпияева Замира Сембаевна
- «Қазақ тілінің функционалдық-коммуникативтік грамматикасы – оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың негізі» Алтанова Рахат Заурбековна